Γνωρίστε τη γυναίκα που νιώθει κάθε σεισμό που συμβαίνει στον πλανήτη





Η Moon Ribas φοράει στο μπράτσο της ένα μικροτσίπ το οποίο καταγράφει κάθε σεισμική δονήση που συμβαίνει ανά πάσα στιγμή σε όλο τον κόσμοΗ Moon Ribas είναι Ισπανίδα χορεύτρια και ακτιβίστρια, η οποία φοράει στο μπράτσο της ένα microchip το οποίο λαμβάνει σεισμικά μηνύματα από όλο τον κόσμο. Οταν συμβαίνει σεισμός σε κάποιο μέρος του πλανήτη, το τσιπ αρχίζει να δονείται και η Moon καταλαβαίνει το φαινόμενο. Η μπαλαρίνα μίλησε στο Sputnik για την εμπειρία που βιώνει.

«Θεωρώ τον εαυτό μου έναν cyborg (κυβερνοργανισμό), γιατί το σώμα μου αντιλαμβάνεται ό,τι συμβαίνει στον κόσμο. Καταλαβαίνω όταν συμβαίνει κάτι όχι μόνο σε σωματικό αλλά και σε ψυχολογικό επίπεδο. Εχω την αίσθηση της μοναδικότητας από τα σήματα που λαμβάνω.



Αισθάνομαι τις δονήσεις ακόμα και όταν κοιμάμαι. Αν κάπου γίνει ένας μεγάλος σεισμός θα ξυπνήσω. Οταν ένας σεισμός επηρεάζει τις ζωές τόσων ανθρώπων, αισθάνομαι και εγώ κάπως περίεργα. Δεν αισθάνομαι μόνο τα όσα συμβαίνουν στον κόσμο αλλά και τους ανθρώπους. Για παράδειγμα αν κάνει σεισμό στο Νεπάλ, έχω την αίσθηση ότι βρίσκομαι εκεί. Παρόλο που είμαι πάρα πολύ μακριά αισθάνομαι τις δονήσεις. Ξέρω ότι ο πλανήτης είναι ένας ζωντανός οργανισμός. Ολο αυτό το αισθάνομαι».

Η Ribas φοράει το τσιπ στο μπράτσο της από τότε που φοιτούσε στη σχολή χορού. Το έκανε όπως λέει «για να έχει έναν ανοιχτό διάλογο με τον πλανήτη». Η χορεύτρια λέει «πως αισθάνεται τους σεισμούς όπως τους χτύπους της καρδιάς της.

Πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τις αντιδράσεις του πλανήτη μας. Η γενιά μας όπως και οι επόμενες γενιές είναι πολύ εξοικειωμένες με θέματα τεχνολογίας και επιστημονικής φαντασίας. Πιστεύω ότι όλο αυτό με βοηθά και στον χορό, και τη ζωή μου αλλά και την ικανότητά μου να κατανοήσω τον κόσμο αλλά και το περιβάλλον που ζούμε».



http://www.protothema.gr/technology/article/580560/gnoriste-ti-gunaika-pou-niothei-kathe-seismo-pou-sumvainei-ston-planiti/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου